Profiel van Petra

Laatst geplaatste recensies

over in Weesp, Noord-Holland
“Gebrek aan Professionaliteit - niet klant gericht. ”
25 maart 2016 17:03
Verschrikkelijke sportschool!!! Wees voorbereid op mensen met een gebrek aan professionaliteit wanneer het op de administratie aankomt. Zodra je een contract met deze sportschool ondertekent, krijg je niet eens een kopie van het contract. Het gaat allemaal 'automatisch' en nergens kun je de contractuele voorwaarden lezen en of zij het recht hebben om zomaar in het lopende abonnement jaar de prijs van je abonnement te verhogen. Dit doen ze echter wel, maar het is nergens na te gaan of zij dit überhaupt wel mogen doen wanneer je een jaarabonnement heb genomen waarbij ze beweren dat je een jaar lang elke maand een vaste prijs zult betalen!! Daar is niets van waar. Sinds oktober 2015 (toen al ruim een paar maanden mijn jaarabonnement was afgelopen en ik nog louter een maand abonnement had) heb ik geprobeerd om mijn maand abonnement te veranderen naar een abonnement waarbij ik alleen nog wilde fitnessen in plaats van de lessen erbij omdat ik de lessen toch niet volgde en daarom wilde ik niet meer dit type abonnement - wat duurder is - hebben. Het veranderen van het type maand abonnement is toen herhaaldelijk niet gelukt, omdat de mensen daar gewoon niet hun werk doen. Elke keer aan de balie werd mij verteld dat ze het wel zouden doorvoeren, maar dit gebeurde nooit en zo bleef ik teveel betalen. Nooit hebben ze er maar een notitie over gemaakt in hun systeem. Ik heb op 30 december 2015 mijn abonnement volledig opgezegd omdat ik moedeloos werd van het gebrek aan professionaliteit bij deze fitness school! Ik dacht dat het qua service niet dieper kon zinken, maar wacht, het kan echt!! Met ingang van 1 februari 2016 is mijn abonnement beëindigd, maar dat hebben zij zelf niet goed verwerkt en nu proberen ze nog steeds de volledige maand februari te incasseren!! Ik heb meer dan vier keer met hen gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat het recht werd gezet!! Nog steeds niet gebeurd en we zijn nu bijna eind maart 2016!!! Inmiddels een aanmaning gehad en vandaag weer gebeld met One Fitness, maar kreeg weer de loze belofte: ooo ja, sorry, we gaan het recht trekken. Dit heb ik al vier keer eerder gehoord. Kortom, vermijd deze sportschool, want ze halen je graag binnen als klant, maar daarna is het berg afwaarts...probeer maar eens je abonnement te wijzigen of op te zeggen! Het is onmogelijk vanwege het gebrek aan service-gerichtheid en professionaliteit.