Beoordeling over:

OosterGym
in Amsterdam

“Is beslist NIET klantvriendelijk”
27 maart 2017 15:03
John Borstlap
Dit is GEEN goede club. Het gaat de staf niet om klantbinding en fatsoenlijk beleid, maar alleen om het geld. Mijn huisgenote nam een abonnement voor 3 maanden à 49,-- en haar werd gezegd: voor 3 maanden, daarna stopt het, als je langer wil, neem dan een langer abonnement. Maar haar abonnement werd automatisch verlengd, en een extra 2 maanden van haar rekening geïnd, en bij een nader gesprek werd gezegd: ja, dan had je maar een maand vantevoren moeten opzeggen. Maar zoïets geldt natuurlijk alleen bij voortijdig afbreken van een abonnement, niet bij een afgeronde afspraak van een 3-maandelijks abonnement. Het totale gebrek aan goodwill om tot een vergelijk te komen, laat zien dat het deze mensen geen besef hebben hoe je een business runt. U bent dus gewaarschuwd.
Deze beoordeling is een persoonlijke mening, niet die van Crasmedia B.V. zelf.

Reacties op deze beoordeling

Er zijn nog geen reacties op deze beoordeling.
U dient ingelogd te zijn om een reactie te plaatsen. Nu inloggen of registreer een account.